Afscheid - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisette Vos - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisette Vos - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Lisette

27 Oktober 2014 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal, hierbij helaas mijn(Marloes) laatste berichtje uit Vietnam. Ondanks alle leuke dingen die ik hier mee heb mogen maken heeft mijn gezondheid me al een tijdje in de steek gelaten. De afgelopen week heb ik voor de tweede keer in het ziekenhuis gelegen en hier heeft mijn arts besloten dat het tijd is voor mij om naar huis te gaan. Na hier even goed over na te hebben gedacht heb ik besloten dat ik hier het beste naar kan luisteren.

Gelukkig ben ik inmiddels weer genoeg opgeknapt om te vliegen en ga ik nog even snel afscheid nemen op stage.

School ben ik ook erg dankbaar. Zij hebben aangegeven dat ik in Nederland eerst maar even op moet knappen en daar vervolgens een vervangend programma kan volgen, alles gaat dus gewoon goed komen!

Nu moet ik nog even een paar uur afwachten en dan word het duidelijk wanneer ik naar huis ga, dit zal al erg snel zijn. Deze week in ieder geval nog.

Ondanks mijn medische tegenslagen kijk ik terug op een erg mooi avontuur waar ik nog vaak met veel plezier aan terug denk!

Toch zal het vreemd zijn als ik eenmaal van Lisette, Fieke en Esroa afscheid moet nemen en vervolgens 17 uur laten mijn ouders weer zal zien!

Het zullen een paar vreemde dagen worden,

Groetjes Marloes

  • 27 Oktober 2014 - 18:57

    Geert Caelers:

    Jammer Marloes,
    maar beterschap en een goede reis,
    en ik weet zeker dat je deze tijd niet zal vergeten !

    groetjes Geert en Djois

  • 27 Oktober 2014 - 23:47

    Chris En Ria :

    Oh Marloes dat vinden we erg vervelend voor je maar wel een verstandig besluit !
    Het voordeel is dat je nu snel papa mama je broer en zus weer zal zien
    En wat je gehad hebt neemt niemand je meer af , daar kan je nog lang van nagenieten
    Veel beterschap en goede reis !
    Lieve groetjes Chris en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Per september 2014 zijn wij 4 maanden te vinden in Vietnam voor onze minor!

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 699
Totaal aantal bezoekers 7386

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 07 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: