Een druk dagje - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisette Vos - WaarBenJij.nu Een druk dagje - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lisette Vos - WaarBenJij.nu

Een druk dagje

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 September 2014 | Vietnam, Hanoi

Xin chào, hier een update met de laatste berichten van de dag. Vandaag zijn we begonnen in the friendship village. We hebben daar erg veel speeches gehoord waar we niet van verstonden maar het was erg indrukwekkend. Hierna hebben we de leraren ontmoet met wie we gaan werken. Ik kom in de special need class met het laagste niveau. Hierna hebben we een van de huismoeders ontmoet met wie we gaan werken. Ze zat constant te lachen en je kon zien dat ze blij was wat extra hulp te krijgen de komende tijd! Ze spreek amper Engels dus we hebben afgesproken dat zij ons vietnamees leert en wij haar Engels. Na ons bezoek aan the friendship village hebben we een afscheidslunch gehad van onze eye4Africa begeleidster. Hierbij heb ik het traditionele gerecht phố gegeten. Dit is een soort van noodlesoep. Ik heb hier erg van genoten. Na een paar uur rusten hebben we het laatste deel van het programma gehad: de vietnamese les. We hebben twee uur les gehad ipv de geplande tijd een uur. We hadden erg veel vragen en zinnen uit het woordenboek die we uit wilden proberen. Nu nog oefenen! Doeii

  • 12 September 2014 - 21:19

    Ilona Rijkers:

    Leuk om dit verslag te lezen over de dochter van mijn collega marja pluk.

  • 14 September 2014 - 12:46

    Jannie Stevens :

    Fijn te lezen hoe het met jullie is daarzo, een hele onderneming maar geweldig dat het kan . Ik blijf jullie volgen dus veel schrijven hoor !!! Groetjes uit dinxperlo.

  • 25 September 2014 - 23:45

    Nellie V Bergen:

    van Marietje gehoord dat je afstudeert in Vietnam leuk hoor. Maar wat minder leuk is dat je ziek bent geweest. Ik hoop dat alles goed komt. Ik wens je succes, maar geniet ook. Hoe is het weer daar, en hoeveel tijdsverschil is het. Hoelang was de vlucht.
    Groetjes Nellie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Per september 2014 zijn wij 4 maanden te vinden in Vietnam voor onze minor!

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 7373

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 07 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: